marți, 11 octombrie 2011

O icoana minunata

  Zilele trecute am dat tot cautand pe internet peste aceasta icoana, care se numeste Maica Domnului cu Pruncul, de la Kiev. Desi ulterior am vazut ca nu este icoana facatoare de minuni la care se face referire peste tot cand vine vorba de icoana Maicii Domnului de la Kiev, nu am putut sa nu ma bucur enorm de ea.
Marind fotografia, am observat cat de minunat este lucrata in detaliu. Priviti chipul Maicii Domnului mai de aproape: cata gingasie si delicatete, cata ingereasca frumusete...

    Cat despre cei doi sfinti aflati la picioarele Sale, par a fi cuviosii Antonie si Teodosie:

     Va las sa va bucurati inimile de aceste daruri minunate. O zi binecuvantata sa aveti!

2 comentarii:

  1. Vai cat de frumos, iti bucura inima!!!
    Multumim draga noastra, mie mi-ai facut o mare placere!!!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă! Mulţumim!

    În partea dreptă a Maicii Domnului e împărăteasa Olga, "cea întocmai cu Apostolii", care a a adus credinţa creştină în poporul rus (după ce ea însăşi a primit botezul creştin la Constantinopol) iar lângă ea cneazul Vladimir, nepotul ei şi cel care i-a "urmat" în misiune, socotit fiind încreştinătorul ruşilor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Persoane interesate