miercuri, 7 decembrie 2011

Scrisori catre Sfantul Nicolae

Din volumul "Poezii cu iz de filocalii", editie ingrijita la manastirea Diaconesti

Scrisoare catre Sfantul Nicolae
Draga Sfinte Nicolae, stiu ca sunt un pic cam mare
Ca s-astept sa-mi pui in zori bunatati in pantofiori.
Insa tot te rog ceva: azi pun inaintea ta
Ghetele inimii mele, ca sa le umpli pe ele
Cu daruri duhovnicesti din camarile ceresti:
Bucurie si rabdare, pace, mila si iertare,
Blandete, nepizmuire si bine-nteles iubire.
Si-as mai vrea sa-mi daruiesti, ca un milostiv ce esti,
Si smerenie, credinta, Nadejde si pocainta.
Dar de ce te-ncrunti asa?! Crezi ca nu vor incapea?
Am uitat sa-ti spun, se vede, ca port 43 la ghete!
 
 Scrisoare de la Sfantul Nicolae
Astazi Sfantul Nicolae mi-a lasat in ghete-o foaie;
Si pe ea scrie asa: nu mai cauta mata
Ciocolata in papuci, ci fa bine sa te-apuci
De ceea ce se cuvine unui ditai om ca tine:
Fa smerenie, rabdare, rugaciune si-nfranare.
Si asculta-aici, draguta, ca pun mana pe varguta:
Mintea sus si nasul jos, ca vad ca le tii pe dos!

Preluat de pe site-ul parohiei Oslo

2 comentarii:

  1. Iasmiiiiiin, vai ce poezioare frumoase!Cu ingaduinta ta, as vrea sa le preiau si eu!O sa le aranjez frumos pe paginile caietului meu. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa nu, Corina, cu tot dragul!! Si mie mi-au placut enorm, de aceea le-am si impartasit cu voi.
    Sper ca sunteti cu totii bine. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Persoane interesate