sâmbătă, 2 iulie 2011

O cafeluta ?


Merg prin viata dormind, si cateodata ma trezesc si vad ca o strafulgerare poemul lumii. Dumnezeu a creat pentru noi un poem si ne-a asezat sa traim in mijlocul lui.

Cateodata poemul e crud, cateodata e trist, altadata e sfasietor de frumos. Si noi mergem cu pasi somnorosi, patrunsi de chinul zilei, fortandu-ne mintea la lucrurile care ne par importante. Chiar si atunci cand ne fortam la rugaciunea neincetata.

V-ati oprit vreodata in drumul vostru, drumul pe care l-ati insotit cu rugaciunea, sa ridicati ochii spre cer? Eu m-am oprit si de fiecare data vedeam teribil de aproape porumbei sau turturici. Veneau si ele in drumul meu si cantau cu mine, cantau asa cum canta inima mea. Dar cata diferenta! Caci daca intru ele nu gasim pacat, inauntrul meu este atata intuneric si frig…

Mergem ades la servici, sau la cumparaturi, sau sa ducem copii nostri la gradinite, scoli, doctori.

Si suntem pline de griji, suntem pline de framantari interioare. Chiar si cand mergem sa facem ceva bun, sa facem o pomana, sa ne ingropam mortii sau sa ne botezam copiii. Ne aruncam cu capul inainte in toate detaliile dar de Domnul uitam. "Marto, Marto, te îngrijeşti şi pentru multe te sileşti dar un lucru trebuie (…)"

Si in somnul meu care naste monstrii pacatului, imi trimite Bunul Dumnezeu semn, dare eu nu le vad decat poate foarte tarziu. E ca o intrebare delicata (caci Dumnezeu este cu desavarsire delicat), e dar o intrebare pusa cu mare finete: “O cafeluta?’’

Dar eu nu aud, sunt surda, si cred in drumul meu ca Ii cant ode, ca Ii vorbesc, ca Il rog, cand El e langa mine si ma imbie sa ma trezesc, sa nu mai vad in ghicitura, ci sa vad intru credinta, intru adevar.

Sa ne oprim dar 10 minute pe zi, la ‘’o cafeluta’’ cu Bunul, sa Il privim cu ochii mintii treji, curatati de griji si de ganduri, de patimi, si sa venim ca Maria cea care si-a ales cele bune si sa ne lasam coplesite de darul Sau, de poemul Sau, stand la picioarele Sale si privind ochii Sai frumosi.
Imagine preluata de Aici

Doamne, cat de dor mi-este de Tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Persoane interesate