luni, 15 august 2011

Noul Paraclis de la manastirea Miclauseni

Zi de toamna, zi cu pareri de rau ale verii, bantuind la hotarul dintre anotimpuri. Ziua in care se canta prohodul Celei mai mari intre femei, Mamei noastre a tuturor. Si preziua Adormirii Maicii Domnului. Am plecat iarasi la drum pelerini ca intotdeauna insetati de Domnul. Si am ajuns la manastirea Miclauseni. Un loc frumos, un loc special, un loc care te umple de bucurie.

  Intotdeauna m-am intrebat privind picturile invechte de pe zidurile vechilor manastiri, cum vor fi aratat ele proaspat? Mi-am raspuns ieri, la Micaluseni, privind pictura noua din Paraclis.
Va las s-o admirati in toata splendoarea ei.
Pentru cine mai doreste, si astazi se mai trece prin Sfantul Altar, si va puteti invrednici de bucuria de a va inchina acolo unde nici ingerii nu privesc.


Intreagul paraclis miroase a proaspat, lemnul parchetului, catapetesmei  iti incalzeste inima cu o culoare frumoasa si armonioasa.

Sfintii nu mi-au parut niciodata mai vii, nu au fost niciodata mai aproape de mine ca in acest frumos paraclis.





Daca aveti drum astazi, nu ezitati sa intrati sa va umpleti sufletul de frumos, si sa va inchinati in acest sfinti paraclis.
O zi de sarbatoare frumoasa si binecuvantata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Persoane interesate