joi, 7 iulie 2011

La spovedanie

 (pentru o prietena draga, la ziua aniversarii cununiei alaturi de sotiorul ei drag)

    - Parinte, simt ca nu am dragoste. Nu am dragoste de aproapele, nu am dragoste de nimeni, nu  dragostea aceea de care vorbeste Sfantul Apostol Pavel in Corinteni I.... Aceea care toate le crede, toate le iarta, toate le nadajduieste... N-o am, parinte, nici fata de jumatatea mea macar..
   - Dar oare mana iubeste piciorul? Sau piciorul iubeste mana? Nu e vorba de o dragoste patimasa, ci de a fi un Trup si e vorba de impreuna- lucrare intru Hristos Domnul. Fiti dara un Trup la bine si la greu. Cand ii e bine mainii, ii e bine si piciorului, iar de sufera piciorul, sufera si mana. Fiti un tot unit, si aceea va fi dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Persoane interesate